Frågestunden avslutad..

Hejsan!! Då var frågestunden avslutad,här kommer kommentarerna:
Pusssilusss <3 om Redgierat lite bilder:
VIlket pogram använder du för att redigera bilderna? + du är supersöt!<3
Hej! Jag andvänder Picmonkey,nu när picnik är Ändra redigerare
stängt! Tack!! <3
...next...
Moa om Min överaskning::
Hej,har du några bra hud/hår tips?
Du är ju rätt ung så typ ett bra schampoo ?
Svar: Hej! Haha nä? Jag är ingen direkt sånhära..hudmänniska..Men har du torr hud borde du andvända Bamses hudkräm!! Den där gulorangea! :)) Schampoo vet jag inte :P
...next...
Jennifer om Min överaskning::
När var du senast ihop med nån??????
Svar: Joo det var väl några veckor sedan..Kanske en månad elr mer ?
..next...
Anja om Min överaskning::
Om du fick bo i vilken stad du ville,vart ?
Svar: STOCKHOLM!!! :D
...next...
Anonym om Min överaskning::
Blogg.se vs. devote
Svar: Devote.se är lättare men endå blogg.se ! :)
...next...
Johanna om Min överaskning::
gillar du selena gomez då???
Svar: Nej..älskar :)<33
...next...
Felisia om Min överaskning::
har du andra namn?
Svar:Vet inte vad du menar men heter totalt Emmy Tilda Josefina Larsson Rosenberg
...next..
Anonyym om Blogglista:
kan du göra ett inlägg på några bloggar du läser? :)
Det har jag ju redan
...slut,resten har jag redan svarat på..

Det var alla frågor! KOrt frågestund men endå!
Just nu sitter jag o lyssnar på musik och kollar bloggar och grejer!
Försöker blogga så mycket jag hinner och så men det
finns inte mycket tid..
Jag och Jenny har bakat och gjort läxorna! Jag ska till henne snart och hoppa!
Ha en skön kväll <3

Kommentarer
Postat av: Anonym.. ;D

Hej! Jag har en fråga... Vilket program använder du för att redigera dina bilder?

2012-05-11 @ 18:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0