Mooorniiin'

Mooorniiin' ! Vaknade nu..''såhär kommer inte somna i skolan nänä''
Nej men får hoppas på att inte somna egentligen! Idag kommer det
inte vara något speciellt i skolan tror jag..jag ska hämta min skoldagbok.
OJJ VAD ROLIGT :D Idag ska vi visst gå till Spira och bli fotograferade :D
Åhh jag vill verkligen bli fotograf! :) Älskar att fota allt från himmel till jord!
Men jag blir inte så bra på foton själv tycker jag men skit samma? Okej..
vissa foton blir jättebra men vissa..Åh gud?
Och imorgon har vi Engelskaprov..så måste plugga gärnet till det ikväll!
Så jag vet inte om det blir mycket här från min sida men nåt inlägg ska man
väl kunna klämma fram??
Känner såhär att det är kuul för vi går i skolan 2 dagar i veckan :D
På onsdagen är det studiedag och sen på Torsdag o Fredag äre 2 lovdagar :)
Sen idag skulle man typ hämta kakor men vad vet jag? Tro inte på mej!
Nej..men jag skojjar,haha,skoj ni vet ? nä eller joo menar jag åghghgh damp!
Ja,nu sitter jag i min säng o ska snart äta frukost! Lyssnar på radion med då..
Nu måste jag upp så ha en fin fortsatt morgon! Puss&Kram!

Kommentarer
Postat av: Nina

Mys!! :D

2012-05-14 @ 06:30:06
URL: http://ninas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0