Knäckt nyckelben osv..

Hej!! Idag i skolan hade det hänt en sak och så..Det var ju Talang i skolan och Zamira och Matilda skulle ju sjunga..Men när klockan var 8 och man skulle vart där för en kvart sen kom Christina o sa att Zamira inte
skulle komma..Alla(jag matilda johanna elin) blev helt chockade.Nu kommer det hemska.Christina sa att hon hade
blivit påkörd.Alla fick panik men det var bara en cykel..BARA?? Hon har knäckt nyckelbenet  och kan inte resa sig och hur ska hon då få på sig kläder? Hon hade vart på akuten ungefär hela natten,Ohmybieber..?
Matilda grät som en tok men ville fortfarande sjunga den så hon sjöng själv! fast ja..sjöng o sjöng..för det mesta grät hon men hon fick 3 apploder. Så vi tjejer bestämde att vi skulle gå till Zamira efterskolan och då gjorde vi det,det var jag,Jenny,Matilda o Elin! Vid halv 4 gick Elin o Matilda men jag och Jenny var kvar till 4 kanske? Sedan hämtade vi Jennys syskon o åkte hem.SÅ är hemma o ska äta sen bara packa o gå till Jenny,ska ju sova där^^
Vi ska äta Nuggets o ris,nästan som det i skolan ;)
Är lite glad också för Justin Biebers låt Turn to (nånting) är ute!! :D haha men nu ska jag besöka facebook!
-.- efter -.-
Men have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0