Jättesöta kommentarer

Får ibland jätte söta kommentarer som jag verkligen gillar!
Hej! Åhh vilken dag..har nyss varit i stadsparken med Fanny
o min morfar! Snart ska jag o Fanny upp till A6 och fixa min
mobil för damp vad jag blir sur när internet slutar funka ibland!
Så vi ska upp o kolla vrf och så..I stadsparken åt jag iaf världens
godaste glass! Jätteskönt en sådan här riktig sommardag verkligen.
Vi hade ju idrottsdag idag o det var inte mke värre än jag trott..
Stationerna som fanns va längdhopp,stöta kula,60 m o 200 m tror jag!
Det var endå skönt med detta vädret och sånt..Vad ska jag mer skriva..?
Panik nu..Vad tycker ni? Jag vill inte skriva om mode o så för det är 7kt tråk!
NU ska vi åka ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0