Jag suger

Hej! Förlåt för så hemskt dålig uppdatering!!! Är jätteledsen men det händer ju så mycket just nu!
Idag hade vi till exempel test på medeltidsord i skolan,sedan hade Uma inskolning på Talavid
och då var jag med och tillslut,UTPRESSNINGSSAMTAL !
Men,det roliga är att jag fick Ja,med god marginal i nästan allt,annars fick jag Ja:)
Det slutade fem i halv och kom nyss hem alltså.I veckan kan det faktist bli ganska dålig
uppdatering så ni vet för jag..vet egentligen inte men om det blir så är det likabra allt
kommer nu,som Hiss o diss o de..
Jeansjackor!
För att jag tycker det är så sjukt snyggt!
Att det kommer bli åldersgräns på Justin Bieber konserten,kaanske!
Idag hade jag på mig en grå tröja från H&M,en katt på typ?
Och sen mörkgrå jeans.
Håret var rätt lockigt för jag hade inbakad fläta igår,rätt kul :)
Försökte nyss göra en till men det är svårt med torrt hår!
Har fått jättefina förvaringslådor av mamma också,tycker dom är 7kt mys!
Har slingat mitt hår så det är några ljusa slingor i,bild:
Ha en skön eftermiddag,Jenny är här nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0