Barnens dag,Folkets park,Huskvarna,såg Maja!

Heeej! Efter jag bloggade senast kom jag o Jenny på att det var idag de va Barnens dag! Hennes mamma körde oss dit då och så stod vi i ö i 1 o en halv timme..Såvi missade när Felisia,Josefine o Bella sjöng :( Men vi kom lagom till Sean banan! Jag tror han kollade på oss! Men k om han kollade!! Några barn som nt såg fick stå på sidan av scenen och i slutet  bar Jenny upp mej o då stod jag där uppe. När det var slut sprang alla som var på scenen till honom o ville nudda han. Jag o Jenny trängde oss som ni vill inte veta vad o tillslut...JAG HÖLL FAST HAN :D OCH HAN TRAMPADE PÅ JENNY :D Efter det sprang vi ner o istället va vi i hoppsakerna och grejade..Vi har tagit lite kort efteråt o dom lägger jag upp snart! Ska fixa dom nu o så men vi hörs snart då!

Kommentarer
Postat av: Nina

Shiit vilken kö..Hoppas du hade kul!

2012-05-14 @ 06:31:01
URL: http://ninas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0