A6 med finaste Ewa och Olivia!

Heej :D Mamma kom och hämtade efter skolan med EWA O OLIVIA !! Haha,min min ( mitt annsiktsutryck ) ? :)
Ni skulle sett ^.^ aja Men då åkte vi till A6 med dom och åt en glass på McD..osv..
Senare gick vi till lekgrejen och Olivia fick leka lite och sånt..Men min dag har varit toppen! Förutom att vi hade ute idrott i regnet i skolan då -.- HEMSKT
Snälla jag skulle bli så sjukt glad om ni länkade mig på era bloggar óch om ni följde miig! Även på Instagram #tildibieber såklart vad annars?
Lyssnar på musik nu också iaf,ska snart göra läxan och sen vara med Jenny tror jag..
HAHA..skrattar åt bilden XD

Kommentarer
Postat av: Clara

Jag följer dig på Instagram!!!!! :D gillar dina bilder och kan inte du ha en tävling ??? <3

2012-05-10 @ 16:42:11
URL: http://anonym.se
Postat av: Wilma B

hej ;* du är den finaste o snällaste ever! Du är bäst o zöööötaaazttt <3333 KOM TILL NORRKÖPING!

2012-05-10 @ 16:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0