Vinn skönhetsprodukter hos Josefine!

På josefines.se kan du nu vinna skönhetsprodukter
värda 1047 kr! Helt coolt ju! Såg det på Vannessas
underbara blogg!
Jag är med o tävlar för att jag (dock behöver nytt smink)
tycker om att hålla på med sånt här o sminka folk :)
Gillar att BLI sminkad också men det är ju också bra
sen när jag satsar på att bli modell men i wish..
Iallafall så är det askul att hålla på med folk o
bestämma själv hur dom ska se ut! Men jag vill
verkligen vinna! FORTSÄTT DRÖM TILDA!
Men gud, jag känner att det här inlägget
blev såhäär kladdigt! Eller man typ glömmer sig?
Men jag ville bara skriva att jag är med o vill
verkligen vinna för jag tror grejorna man kan vinna¨
är proffsiga :D Men för övrigt har Josefine en asfin blogg!
Hon skriver intressant ( som jag inte gör ) och lägger upp
fantastiska bilder! Inlägget va för er som ORKAR läsa..
Här är Josefines blogg:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0