Skandal eller whuutt?

''AHHHH OMG SHIT TILDA LÄGGER UT MASSA SKIT PÅ HENNES BLOGG! ASSSO OMG HON KMR BLI AVSTÄNGD!!SHIIT''
Yupp..Vill inte verka bitchig när jag svarar på era kommentarer
men vad bittra ni är? har ni ingen bättre för er?
Låt mig leva som jag vill! Det är inte erat liv! Sköt dig själv!
Är det en så stor skandal också att jag har facebook med
fan..jag är ju inte 13? Jag är inte den enda! 10000 stycken till
har väl fb med inte är 13? Låt oss vara skitungar!
Tack så jävla mycket för att jag just gjorde ett bitterinlägg..
Hade tänkt att vara utan sånna i sommar..

Kommentarer
Postat av: matilda

söt blogg! kollar den varje dag! :)<3

2012-06-24 @ 09:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0