Mys i mitt rum!

Och taggar Stockholm till 1000!
Kommer bli så fett grymt!
Och Jenny ska också dit så
vi kanske åker buss tillsammans!
Wihhooooooooooooo! Vill verkligen
ha en Hollistertröja..viilllll! Näe men aa..
Nu sitter jag i min säng o bloggar,imon så
är de ju mer midsommarfirande i stugan så
dit drar jag! Det kommer också bli toppen!
Och jusdet,en bra sak!
i Stockholm kommer jag nog att videoblogga!
Är ni taggade? HOPPAS! Men gud vad onödigt detta
inlägget blev? Puuusss på er
Vet att det är lite mke arkivbilder men jag ska snart
ta mer! Solen har varit så jobbig dom senaste dagarna!
Men iaf,Jag och sötaste Ellubellu <3

Kommentarer
Postat av: Zara

Frågor:
favvofärg?
favvoblogg?
när grät du senast?
för vad?
Visst är Zara bäst?

2012-06-23 @ 12:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0