Är ni lika taggade som jaag?

Whooop! I stockholm har jag webbcam på datan
så det blir typ videoblogg varje morgon!Eller förmiddag!
Men jag låter typ askonstig på videos så stå ut med det..
Japp..Det här är astråkigt..Jävla väder..Jävla tid..Jävla skit!
Och sen så är det så läskigt för någon har öppnat min
balkong? Har varit ensam hemma sen kvart i 11 o den har
varit stängs hela dagen men nu är den öppen?
Känner mig såhär aaasfin idag med ni vet -.-
Nej men jag har sköna kläder på mig! Som jag klarar
av att sitta på bussen med i nästan 5 timmar.Shit.
Men snart kommer kanske Jenny! Då typ..vet ej!
Typ bara är här o kollar på min mobil..stirrar seriöst!
men hjälp mig jag dör! ska ut o äta något nu och
STÄNGA MIN BALKONG DÖRR! Brr...Raiiiiiny

Kommentarer
Postat av: Zara

Ha det så kul!

2012-06-24 @ 13:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0