Tema

Heej! Igår skulle jag köpt bikini men istället blev det ett linne från Kappahl och en mysdag med mamma på A6 :)
Jag är hemma från stugan nu och sitter i mitt rum bara :) Ska på kalas idag klockan 3 hos min morbror..
PS. Jag har kommit på en sak,min blogg är jättetråkig att läsa! Man ba: Ehh..?? Så jag vill först o främst ha en lite mer ''fräsh'' och vanlig design! Och sen vill jag ha ett tema jag bloggar mycket om! Eller åtminstonde ett schema!
Typ såhär:
Måndag-Tipsar
Tisdag-Bildbomb
Onsdag-Länkar ERA bloggar
Torsdag-Skriver om en person jag tycker om,ny varje vecka
Nu det bästa! Varje fredag kommer jag ha photoshoot,dom flesta med Jenny tror jag!
Så att..
Fredag-Photoshootbilder
Det blir självklart vanlig bloggning också! Och jättemånga inlägg på helger!
Ska försöka följa schemat! Så mycket jag kan!
Nu hoppar jag in i duschen för mitt hår är som låten young,wild&free!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mitt hår med! Har du tips för bra hårprodukter du använder?

Svar: Tipsar imon! :)
Tilda Bieber

2012-07-21 @ 14:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0