Www.Tildibieber.webblogg.se

Hej :) Jag heter Tilda Larsson Rosenberg och bor i Jönköping.
Jag har tidigare bloggat på www.tildi.devote.se men jag trivdes
inte så bra på devote som jag trodde.Så nu har jag bestämt mig
för en evig blogg här! Känns bra! En tjej,Ebba,som bloggar på www.ebny.se
ska göra en header till mej,det kommer bli jätteroligt! Så medans
jag väntar på den blir det bara såhär ingenting alls.Ingenting.Ingenting.
Okej tror ni fattar nu..
Jag kallar min blogg Tildibieber för att:
Jag tar Tildi från min gamla blogg,vet inte hur jag kom på det då men
på nåt sätt..Och Bieber för..ja? Justin Bieber tar över 99% i
mitt liv och Bieber är ett gudomligt efternamn :D
Min favoritfärg är rosa,favoritdjur katt och favoritplagg är Tunika.
Jag kommer blogga om vad som händer i mitt liv och om mina
tankar. Detta är ingen privatblogg alltså,då menar jag att jag kommer
skriva detaljer och inte: Fast det kan jag inte berätta.
Idag har det varit sjukt varmt! Jag har varit med min kompis Jenny
i stadsparken och med min lillasyster Uma i trädgården.Har faktist
gått runt i shorts hela dagen och inte frysit!! Nästan läskigt ?
Nu är det dags att dela detta inlägg och sitta och facebooka lite!Kramis

Kommentarer
Postat av: Tillan<3

AWWWW du e så gullig<3
//dumbo<3

2012-06-28 @ 17:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0