Visste ni!?!?!?!? JAG DOG IAF

heej! visste ni en sak..?JUSTINS NYA LÅT HAR SLÄPPTS! Den heter Die in your arms :)
Den är så sjukt bra så jag dör..!
Die in your arms heter den och den är så sjukt underbar så det finns inte..
På fredag är det disco! går jag inte med holly går jag med dom i klassen! Det blir lika mys
vilket som! Funderar redan på vad jag ska ha på mej hehe ;) Men det är så kul med disco
så aa.. Tipsa era vänner om bloggen! Nej jag skojar men gör de.
På vägen hem från stadsparken idag gick jag med Nathalie från förskoleklassen hem ;)
Hon visse det men aa.. Och när vi va framme sa hon: Menneee..vi kan ju kolla om jag kan hänga med
dej hem nån dag och så åker vi till den backen? :)
Jag ba: Aa :) Vad kul!
Hon va jättesöt! Hon sa att vi skulle åka till backen för vi hade gått ner för en hon tyckte va rolig :)
Här kommer iaf Die in your arms:
Visste du att jag inte lever nu..jag lyssnar på låten o dör i några minuter,medans den spelas iaf
för GAHH vad bra den är! Förlåt för dampen!
xjlcdfohuswebgj vwniefug weiubg oeöuhgbgdfui uerhgusofgowr

Kommentarer
Postat av: MOAA

fin blogg :D

2012-05-29 @ 20:37:06
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0