Viktigt inlägg!

Hej bajskorvar!
Ja,här sitter jag i min säng o gör ingenting! Är förkyld..pyttelite!
Funderar på att stiga upp snart o göra något socialt,eller inte.
Men iallafall,idag ska jag och Jenny städa mitt rum för det vi gjorde
igår gjorde mitt rum sjukt stökigt! Men sen sådär vid 3 ska jag kanske
ta bussen till Ella! Och då ska vi fota o greja.Men bloggar självklart där eller
nån gång tidigare! Ska ta o fortsätta på det jag o Jenny gjorde igår! Tror
min syster vill vara med nu så det får hon väl! NEEEEJ JAG KAN INTE SÄGA VAD VI GÖR!
Juste,jag har fått några kommentarer på senaste,där står: Kan du göra header till mig?
Svar: Nej tyvärr inte för jag kan inte
Kommentar 2: Kan du redigera en bild på mej ?
Svar: Vet inte..Jag vill göra klart alla jag har som jag ska,mina bilder asså.
Sen är med massa mer men..Och det med fototävlingen!
Skulle va kul om nån mer ville vara med! Mycket roligare!
Och asså du måste inte ha blogg! Du kan skicka bild på facebook,
Tilda Larsson Rosenbergs eller maila mej! [email protected]
Så var med snälla! <3

Kommentarer
Postat av: johanna

du är ju inte klok du kan ju inte lägga ut din fb här där alla kan läska kram saknar dig mycket

2012-05-18 @ 09:35:47
Postat av: johanna

du är ju inte klok du kan ju inte lägga ut din fb här där alla kan läska kram saknar dig mycket

2012-05-18 @ 09:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0