Urusel updateeeeering

Hej! Jag har ju sovit hos Jenny och sånt o det var mysigt. Har ingen blogglust alls idag men ett litet kan de bli nu <3
Jaa..Jag har suttit vid datan heladagen :P Har kollat igenom hela denna bloggen: http://elitestargymnast.blogg.se .
Hon heter Vanessa och hennes blogg är bäst! Har seriöst kollar igenom HELA bloggen! Vet inte vadjag har gjort mer på datan..facebook och grejs! Väntar somsagt på Jenny men jag tror jag går till henne istället så kan vi gå till Netto innan det stänger :) Jao! :) Men jag har haft på mig onepiece idag o under pyjamas så när jag tog av mej onepiecen hade jag ju pyjamas o så har det blivit idag..HAHA men det var en mysdag ju <33
Så jag får ta o fixa mig och sen gå då! Kramisar till er!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Du har en jättefin blogg! Jag undrar om du kan lägga ut bilder på saker du köpt när du shoppat ? <3 Puss

2012-05-12 @ 20:56:26
URL: http://liza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0