Kalla mig Nasse

Hej igen! Nu kanske jag kan skriva om vad jag och Jenny har gjort?
Jodå,först var vi hos henne och hade vattenballongskrig på studsmattan,sen åt hon och så..
Men sen gjorde vi massa ballonger igen och hade mys! Sedan kom Jonas och Uma och sa att
dom skulle till stadsparken och då fick vi hänga på ;D Så jao då va vi där ett tag och
lekte ^^
Det var 2 killar också som följde efter oss,och tillslut sa jag: Asså är det nåt ? dom bara: näee.. Jag bah:
Dåså !! Sen sa Uma till dom igen o då stack dom;)
Sen åkte vi och åt en hamburgare på muppkalles grill :) Gott men han är seriöst sjuk.se -.-
Yeah..men nu kollar jag på bloggar och kollar på facebook :)
Imorgon blire Dag 2 Min första kärlek också :) Det kan hända att det blir mer ikväll men
vi får se ;)
PS. IMorn eller på fredag ska världens finaste Maiiiiiiaaah gästblogga här också! <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej!! Kan du kanske lägga upp en bild på dej sj ? ;) Du är söt :P

2012-05-02 @ 20:55:10
Postat av: Thilde

HEEJ !! :D jag älskar din blogg jag vill ha en egen jag såg din snabbt när den kom ut eller när du gjorde det :D

2012-05-02 @ 20:57:37
Postat av: Tilda

Tack! Aa det kan jag

2012-05-03 @ 14:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0