Spiiira

Hej fina läsare!<3 Som ni vet så mår jag inte bra men känner mej bättre nu..I skolan mådde jag också lite sådär men det kan bero på att jag inte ätit mke..Vi va ju på Spira och blev fotograferade,inte inomhus utan UTOMHUS!?
Menmen..det blåste 7kt mke! Dog.se/medElin
hah men..Jag lägger nog inte upp alla bilder sen igår men ni hittar annars dom på min
facebook Tilda Larsson Rosenberg.
har ett album som heter Pictures med Jenny elr något annat men..ÅHH TAGGA PROV IMON :D
Inte..!
nää känner mej inte alls taggad tills imon faktist..Åhh kommer dö! Nervöschey.com/HJÄLP
Men jag ska faktist plugga nu..faktist..Eller snart..Kanske! Jag ska hämta Jenny! HOn ska hjälpa mej!
Aja orka men lägger upp bilderna seen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0