Snart idrottsdag.Svarar på en kommentar innan.

Vanessa om Min dag o en kommentar:
Hejsan sötis! Grattis till fototävalingen en en gång! Om du vill skicka idolbild så skickar du antingen till min facebook i min logg där, eller så skickar du bara på samma epost som du skickade alla underbara bilderna till mig! Kram <3
Svar: Hej Vanessa! <3 Tack så jättejätte mycket! VAd bra! :) Kramkram! <33
HEJ. Nu sitter jag på min säng kant o väntar tils vi ska åka till skolan..
Vi åker direkt till friadalen eller snarare går -.- TÄNK PÅ BARNS FÖTTER!
Dom orkar ej! Nu ska vi snart åka så jag tar o fixar det sista!
försöker blogga mke idag och jag hoppas verkligen att jag gör det!
Och ni har blivit sjukt dåliga på att kommentera ni vet..så kommentera mera!
Puss alla bästa läsare jagälskar er <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0