Rubrik typ

hej! sitter o segar i rummet..! kom hem från att ha varit på vätterstranden o hos jenny!
jag doppade mej :D Årets första dopp! De va askallt men endå inte! Iallafall hade vi roligast
på länge! vi grävde ner mej i sanden o jag o jenny var mer onormala än på väldigt länge!
jag vill videoblogga men jag har ingen webcam! iförsej kan man kanske filma med sin
vanliga kamera o ladda upp dom på datan o sen lägga ut på bloggen? Eller jag vet inte..
Jag vill ha en grej som min blogg går ut på..kanske nåt man gör på fritiden? Jag ska
ju börja på nåt nytt men vet inte vad! Kommentera jättegärna! Jag har svårt för att komma på nåt!
Jag börjar bli extra generös känner jag..För att..Jag gör länkbyte till alla som vill! Kommenterar o
kikar in på alla som kommenterars bloggar,eller asså,vill du att jag kommenterar eller ger
länkbyte så gör jag det! säg bara till! Länkar nästan alla som vill också! Fast det skulle
ju alltid vara kul om ni länkade mej eller gav länkbyte! Kommenterade också faktist!
nu ska jag kolla lite bloggar! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0