Redgierat lite bilder

HEEJ!! Idag var jag ju med Saga,vi spelade mest på mobilerna och sånt..Sedan bakade vi lite  o jag skulle hem så hann inte smaka :( Synd men thats life! Mamma hade köpt lite saker till mig!:) 2 toppar osv.
Hemma nu då iallafall..Vi har ätit och jag funderar på att gå ut och ta en promenad :)
Har redigerat lite bilder:
Sista bilden är på Atelia <33
Jag tänkte att jag kunde skriva lite svar på den blogglistan nu?
Tar dom inte i ordning!!
1.Min bästavän:Jenny,Holly och Zamira typ?
2.Åt idag? : Kyckling o ris
3.Något jag aldrig glömmer:Jag och Holly på minimello
4.Någon jag saknar:Holly,Jenny
5.Idag hade jag på mig: Ett svart linne,kortkofta o jeans(svarta
6.Jag gör dagligen: Går på toa gör väl alla?
7.Nån som förändrat mig: Matilda Gustafsson
8.Mår bättre av: Min mobil o datan <3
Det var inte alla men dom jag kmr ihåg iaf
Kramiiiz

Kommentarer
Postat av: Pusssilusss <3

VIlket pogram använder du för att redigera bilderna? + du är supersöt!<3

2012-05-07 @ 15:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0