My day

Heej! Tänkte berätta lite om min dag! Idag vil halv 11 ungefär ska vi åka till bodafors,strax utanfär o hälsa på våran kusin och hans tjej för dom har fått en bebis <3 Han heter Love !<3 Världens sötaste! Efter det ska jag va med Matilda,vi o kanske några till ska ut o fota jättefina bilder :) dom kan vi lägga upp också så ni får se ;) Åhh vad kul det kmr bli :D Imorgon är det skola då..Längtar inte alls!
Sitter och kollar på Victorius :P Med min syster då..Snart kommer mamma o då åker vi :D
Igår fick jag lite nytt :) Mycket nytt egentligen men tycker om dom sjukt mycket ! Lägger upp bild på
nästan allt eller nåt kanske :)) <33 Nu slutar jag blogga för detta blir för jobbigt! Kramisar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0