Mini cola

Heej! Sitter i mitt rum o försöker få tag på Jenny! Vi ska på marknad imon elr
idag så måste ringa henne!
Idag i skolan var det avslutning på husprojektet.Vi gick i genom stan,marknaden, och
man får gratis mini cocacolor o vi fick det :) Cola i skolan,hur nice?
Sen fick vi ballonger,godis o mer läsk! Allt som va gratis på marknaden iaf.
Sen såg vi på föreställning på Spira o åt där! Men det har varit jätteroligt!
Är inte på nån blogglust idag HELLER men jag ska försöka att blogga mycket!
Det beror på om jag ska till marknaden med Jenny o så men hade fint sålänge!

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Vill du läsa en super bra blogg? Då är det min vi snackar om! Min dröm är att bli en känd skådis och äga ett klädmärke större än H&M! Jag bloggar för det mesta om saker jag har sytt, om min dröm och om åsikter och tankar (vill gärna ändra människors syn på folk och världen) så ta en titt på mina kategorier jag syr, mitt mål och åsikter och tankar. Vem vet du kanske gillar den? Fan snackar jag om såklart du kommer gilla den, det är mig vi snackar om! ;)

Fin blogg btw! (Säger vi)

2012-05-25 @ 18:52:49
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0