Min dag o en kommentar

LINNEA GULLARBERGS om Berättar om dagen:
hur är det med dig idag? :)
Svar: Jo men det är nog bra!

Haha! Heej! Har varit i skolan! Kom hem för ett tag sen,vid 3.
Har varit rätt lungt! Vi har jobbat med husprojekten nästan hela
dagen så det har varit as chill! Vi får ju lyssna på spotify o då har
vi typ psykat dansa pausa! HAH XD Min lillasyster börjar ju där i
höst så jag träffade henne idag! :) Dom skulle äta där ;) Aww myys!
Hennes lärare 'är jättesnälla med så det är ju kul det också men..jahha!
Okej..DETTA ÄR SJUKT! Jag är i final på www.elitestargymnast.blogg.se i
fototävlingen! Jag fick värsta dampen o hopppade runt o jag vet inte vaad!
Nu iallafall ska jag snart packa idrotts kläder för vi har idrottsdag imon :P
Det är jättejobbigt och orkar verkligen inte och pahhhfg !! JAG VILL INTE!
Ska kanske till Jenny efter jag packat om jag inte går innan jag packat men
jag går nog nu! Vi kmr hoppa studsmatta i detta looveväder! <3
PUSS BÄSTA

Mobba ej..-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0