MEN ÅÅH DAMP

Hej! jAG ÄR TRÖG! Jag undrade varör mina inlägg aldrig dök upp på bloggen men gissa varför? Jag har skrivit på fel blogg!
Jag har skrivit på www.tildibieber.webblogg.se/photos istället för denna! Haha :D
Här är ett av inläggen:
Hej! Jag hade gjort ett inlägg imorse men det dök aldrig upp :( ja.. Vi har nyss varit ute och fotat :) tror vi fick nån fin bild jag kan lägga ut ! Snart sl vi till mig, vi kommer fota där också så det blir mke bilder för er ;) jodå men nu sitter vi vid datan hos Ella och snart skA vi äta innan vi sticker! Min förkylning är iallafall bättre idag än igår o andra dagar! På madebyabelieber kommer vi ha en frågestund, och där får ni sjukt gärna fråga oss nånting. Min statistik sjunker asmycket så säga vilken person som vann fototävlingen!;D jag och Ella har en annan effekt typ på våra mobile och jag tycker det är jättefint ! Jag kan ladda upp bild på hur det ser ut sen:) jaooo alla men nu ska vi dunka Bieber ! Alla bloggläsare får ha en asskön dag ! Puusssss jag Vet att ni älskar meej!nej det gör ni inte,jag är ensam och ledsen!
HAHA :D Men ah..sov hos Ella då! Vi hade sjukt mys! Nu är vi då hos mig! vi har fotat och fikat :D
I ett annat inlägg,nästa som kmr om 2 min kommer det komma dom bildena.'
Åhh jag vet att jag ska sluta tjata men gahh vad dålig jag är på att uppdatera!
I veckan ska det verkligen bli bättre! Jag har haft så mycket med mobilen och ingen tillgång till datan!
Puss o kram snart kmr bilderna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0