Lockigt

hello! har flätat mitt hår så hoppas på lockigt imon :D
ni vet det mesta..dampade lite innan när jag fick reda
på att vi slutar 3 på fredah..Men iförsig slutar vi tidigare nästa vecka så det
är ju en sak som är bra..kan nån på talavidskolan berätta
hur länge dte är kvar till sommarlovet? dock kan jag fråga
ebba imon i skolan men ah innan? behöövs XD haha ;)
Ska upp o äta nåt smått nu..eller jag vet inte! ORKAR INTE!
Detta inlägget ä sjukt lamt men endå! Och här sitter jag som
nån jävla..vafan det heter? PAJAS? GYCKLARE ?
Asså en sån skit med värsta mössan ni vet vad jag menar.
Känner mej inte taggad för imon heller..Är såhär
mindre taggad också till att sluta sent men thats a life
with a skola! Här kmr några ird till skolan:
DU KAN ÄTA BAJS DUMMA SKIT SKOLA ! LÅT
OSS ELEVER VARA! OCH TRYCK INTE nej ALDRIG
MER I OSS MATTE,GEOGRAFI,HISTORIA,BAJS,
SKOLMAAAT? Ahh,tack <3
Charmiig ;* Alla <3 mej
Nu till sanningen(att ni är muppar)
HAHA SJUKT KUL ATT GÖRA LINJER?! SER NI ELLER?
HEJJ JAG ÄR LAAAAAAAAM O SKA ÄTA ÄCKLIG SKOLMAT
IMON O LÄRA  MEJ MATTEEEEEEEEEEEEEEE :D
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0