Lätt hjärnskakning

Hej! Idag har min dag sett ut såhär:
Först vaknade jag och åt frukost,fixade mej osv. Sen gick jag till Jenny (10.00) för vi skulle till badhuset!
Det var jätteroligt!! Vi badade till ungefär halv 2 sen gick vi upp o bastade och sen ropade dom att Matilda
Gustafsson skulle komma till receptionen och då mötte vi henne! Efter det åkte vi till McDonalds och tog
med mat hem..När vi hade ätit va vi bara! Men nu har vi varit ute en stund,så ni vet pratar jag om mej,Jenny
och Matilda! När vi var ute ramlade jag och Matilda på mig och jag slo huvudet i marken och matildas ben
råkade sparka mig och nu säger dom att jag har kanske en lätt liten hjärnskakning..:( Mitt huvud snurrar
bara men jag tror inte jag har det..Vi är iallafall iinne nu och lyssnar på Call Me Maybe.och facebookar!!
Nu ska vi lyssna på nån annan skit men ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0