I <3 You

Heej! kom på att det e marknad i helgen! :) Vi ska gå på vad heter de..lördag !
Förlåt för dåligt med inlägg men vi har fixat så mke med mammas födelsedag o så!
Och nu kom jag nyss hem! Min syster har tagit hål i öronen <3 På hår 2000 :) Dom
var jättebra! stor skillnad med där jag tog hål! Gjorde det i stan någonstans tror jag!
Har varit o hos jenny också o gjort grejer! Vi har solat med olja idag så gah vad vi
stekte i hennes trädgård! Jag har typ bränt mitt face o ser ut som jag gjorde när
vi va i Gran Canaria o kommit upp från poolen xP
Funderar på att ha Bloppis eller nåt..:P Vad tkr ni? KOmmentera om jag ska ha det!
Ska plocka ut nåt ur gardegoben då! Men nu ska jag ut i solen igen o lama mej
med älskade Äpplet! Min iPhone asså så PUUSS Bloggishh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0