Hjälp sökes

Hello människor!
Har varit i skolan idag!Det var sådär..Det luktade jättegott i trappan!Vi åt Ris o korvstroanoff,fy!
Är med Jenny nu iallafall :)
Det är ju måndag idag och vi slutar sammtidigt:) Jag har fortfarande frågestund till 6 idag men
typ 8 har kommenterat.
På musiken skulle Alicia visa upp en låt,hon valde Just The Way You Are.
jag tror jag ska välja where have you been..eller vad tycker ni? Kommentera tips!!
OCH NU TILL DET VIKTIGA!
Vart gör alla sina headrar? Jag behöver verkligen veta och jag kan inte lägga in dom så
snälla nån hjälp mig! Iallafall på blogg.se kan jag inte!
Och hur man fixar bakgrund och hur man gör massa..
Jag och Jenny ska redigera lite bilder nu så mer senare!
Vi lägger ut dom också ;) Nasse ger kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0