GALEN

Hej! Jag har vart lite galen..Förlåt mig! Så äntligen kommer ett normalt inlägg <3
Idag hos tandläkaren gick det väl bra :) Kom till skolan ungefär 09.10 och då hade
vi historia.Sen rast och efter det hade vi bild.Vi jobbade med våra husprojekt! Jag,Matilda och Emil
skulle bestämma hur en lägenhet skulle se ut inuti.Det gick sådär..Tog ungefär 50 timmar tills
vi fick ihop vart dörren skulle sitta och så..Men annars var det väl bra! Sen åt vi,jag och Johanna
råkade säga en konstig sak,för konstig..HAHA :D
Efter maten låg vi och solade på pingisbordet typ! Efter 1 minut blev jag och Zamira
rastlösa så vi stack,skönt med en som också är rastlös! När vi gick in igen hade vi engelska
och efter det slutade vi.Då tog jag bussen hem och har suttit vid datan tills nu.
Japp! Så nu sitter jag och väntar på Jenny,vi ska ha vattenkrig hos henne.
Vattenkrig och vattenkrig,vet inte vad! Men nu tror jag att jag går till henne istället.
Annars tillbringar jag väl dagen utomhus med min syster! have a nice day !
Ojdå nu kom Jenny! Hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0