Dag 3 Min dag i detaljer

Okej..Jag vaknade och ville inte gå upp? Sedan åt jag frukost och sånt! Sen gick jag till Jenny vid 20 i och där åkte vi tsm till skolan.Och först hade vi engelska och det gick ganska bra faktist! Senare Läsförståelse! Efter den hade vi rast och då var jag med Johanna! Vi hade lite kul och så...Är rätt trött idag,det ärdärför allt blir konstigt! Aja men vi har haaft matte också och jag kom rätt långt faktist! Gick toppen! Och sen på matten hade vi ju desperata Albin! HAHA det var sjukt roligt! Han dampskrattade seriöst! Sen på slöjden gjorde jag en säng till mitt suddigum Almbubbe också och när jag hade 3 stygn kvar som jag inte fick sy i
Efter skolan tog jag och Jenny bussen till stan! Först fikade vi sen gick vi och ''låtsades'' provsmaka bröd som vi skulle köpa nånstans! Vi va på godishuset också och köpte en klubba o en godisbit,det var mums! När vi va på McD ringde mamma o sa att jag skulle hämta Uma så då åkte vi hem men sen kunde hon göra det själv!
Resten av dagen var jag hos Jenny,vi satt vid datan och hoppade studsmatta! Kul det också! Men gick hem
och så kom Jenny till mig.Men sen skulle Jenny hem och då blev det nu! Jo,kolllar nu lite bloggar och svarar på frågor! Skulle vara kul om några fler kommenterade för ser ju massa som kollar in ! I nästa inlägg kommer jag ha en överaskning så sluta inte läs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0