Broccoli chips med meraaaaaaaaaaaaaa!

Det spelar ingen roooooll!
Haha! Ne men heej! min måndg har varit chillidill!
I skolan va de normalt! Vi slutade 20 över ett :D
Sen på busshållplatsen bestämde jag o matilda att bara hoppa på
nån buss o komma nånstans men sen kom vi bara till Dalvik?
Där köpte vi Onion + Cheese chips o drågade dom!Jag tyckte att dom smakade Broccoli!?
för att Ost o Lös blir ju Broccoli? Visst? Håll med mej om att jag har rätt!
När de kom en buss hoppade vi på den o åkte till Juneporten o
fortsatte droga! Sen kom min buss o jag hoppade på o åkte hem!
Hahaha vilken dag! Det har hänt en till superkul sak men den är lite mer privat!
Vet ni nåt pogram ungefär som Photoshop fast det ska vara gratis o
inte bara till Mac! Jag vill kunna göra designer o sånt men det går ju nt..
Sitter i mitt rum..ska snart gå till Jenny! Ska bara dricka nåt först o sen
kolla runt..!Vet inte om jag går till Jenny heller men jag får see!
IMorgon har vi Naturdag i stadsparken! Så vi slutar direkt efter vid 13.00
och då ska jag kanske va med Holly <3 L O V E !
Det var aslänge sen! Vi får se vad vi hittar på japp!
Tänkte tipsa er om några bloggar(DOM ÄGER):
Www.soeurs.blogg.se
Www.elitestargymnast.blogg.se
www.Ebny.blogg.se
www.sagoliv.devote.se
Kommentera om ni vill ha en länk eller att jag ska tipsa er blogg!'
Nu orkar jag nt mer! Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0