Berättar om dagen

Hej readers! Ni vet kanske lite om min dag men det gick inte som planerat!
Jag o Jeeny åt lite snabbt o sen hämtade vi min syrra!
Efter det var jag med Jenny! Vi hade jättekul och det är ju underbart
väder! :) FORTFARANDE :D Och klockan är halv 9 man ba: Ahh hej sommar!
Men sen gick jag hem o åt..Mammas kompis va här.
När vi åt kom jenny o efter maten stack vi till henne o cyklade lite xd
För en timme sen gick jag hem från henne igen!
Det var meningen att vi skulle till A6 o fixa min mobil o USA tröjan
men vi fixar det nån annan dag fför det skulle bli sjukt stressigt!
Har nyss klivit ur duschen o gjort mej i ordning! Men är inte klar fast
pressar in ett inlägg här nu! Ska typ ha på mig ''svalkande'' kläder imon
i skolan för det var sjukt varmt idag så hoppas det blir det imon också då
men märker på morgonen om det blir kallt eller varmt! Skönt med ingen läxa tills imon
heller =D Vi har den till onsdag istället men vet ej vrf?
Sen har vi värsta idrottsdag på onsdag o idrott är inte ett av mina favvoämnen
i skolan..Vi har det typ i friadalen! Men aja..bara 24 dagar tills sommarlovet!
Kollade med Johanna i skolan idag occh hon sa 24 dagar.
Men shit snart blir dethär sjukt mycket?
Sitter iallafall o hoppas på att vinna fototävlingen på elitestartgymnast.blogg.se!
Men blir säkert inte jag! Nä de blir väl nån som hon känner eller jag vet inte vad!
Ha det så bra nu! Pussss
PS. FOLLOW ME ON INSTAGRAM! tildibieber

Kommentarer
Postat av: Jennie

bor du inte i sverige?

2012-05-21 @ 20:58:03
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

hur är det med dig idag? :)

2012-05-22 @ 15:34:00
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0