Ändrade planer för dagen

Hej jordgubbar! Mina planer är ändrade! Såhär ser det ut:
Vid elva tolv eller nåt så kommer Matilda hit till mej,och sen
ska vi kolla nån buss som går till stan och när vi har fixat allt
med buss o så åker vi ner till marknden o går runt där o det
är ju tivoli :D Jag vet inte men jag tror vi åker nåt eller om vi
bara kollar runt på andra ställen i stan o kanske köper något!
Då lägger jag upp bild på det senare! KOmmer bli asroligt ju!
Jag ska snart ta på mej o sen får ni en dagens outfit ;) Ska
också kolla nu först vad det blir för väder för jag är osäker
på shorts eller tights! Men det blir nog varm så det lutar åt shorts!
Puss nu era lovers and haters! <3 Jag älskar er alla endååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0