Saknad släkting (svaren till er del 1)

Heej! Kommer ni ihåg att ni fick kommentera någon ni tycker jag ska skriva om på bloggen,gör det nu! Grattis Wilma! Du vinner,för du kommenterade att jag skulle skriva om saknad släkting! Here i go:
Saknade släktingen är min underbara storasyster!
Hon heter Sandra och är det vackraste på jorden!
Förutom Vanessa så är hon min förebild <3
Sandra och jag har inte samma mamma,bara pappa
och har träffats 1 gång.. Hon bor i Tumba i stockholm.
Sandra Lundqvist är 22 år och ser ut såhär:
 
Vet inte vad mer..Kommentera vad ni vill veta!

Kommentarer
Postat av: Zara

Snäääääääääälla skriv om en du tycker ser bra ut!
Ingen som Vanessa eller nån! En vi inte vet om!

2012-06-30 @ 23:12:57
Postat av: evDen eVE Nakliyat

Do you have any video of that? I'd love to find out more details.

Postat av: Nakliyeci

Excellent beat ! I wish to apprentice while you amend your
site, how could i subscribe for a blog website?

The account aided me a acceptable deal. I had been tiny bit
acquainted of this your broadcast offered bright clear concept

2023-11-05 @ 17:04:13
URL: http://https://evigetir.com/Nakliyeci-it-il

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0