Nu har vi tävling igen :D

Tack vore en speciell ''Anyone'' som kom på en sak så har vi tävling:
Anyone om Hossssttt:
Kan du ha en tävling? 
Man får tävla om en redigerad bild 
typ fast det kan bli många ? <3 typ
tror du vet vad jag menar kanske haha


Så yay! Vi kör en redigerartävling haha!
Det går till såhär:
Kommentera vart jag får tag på en bild av dig
och hur du vill att den ska se ut,vilken färg du
vill ha på håret,kläderna,översminkad eller ej?
Kanske bara mascara? Jag vill helst ha en bild som
är..inte jätte närbild men som en vanlig närbild :D
Glöm inte nu!

Kommentarer
Postat av: Nora

Jag vill ha en bild som är värsta himlen o ljus <3

Jag mailade bild!

2012-06-03 @ 12:08:29
Postat av: Sophi Axelsson

Jag har också mailat ! <3 Gör bara en enkel

2012-06-03 @ 12:09:23
Postat av: Jasmin!!!<3

HEEJ! Jag vill ha massa redigerade! Jag har mailat alla bilderna till dig! Lova att du gör! <3 SUPERFIN BLOGG TJEJEN! Satsa hårt på den! <3

2012-06-04 @ 16:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0