Hossssttt

Heeejjjj! Sitter o gör en liten grej till Vanessa Sarossy nu.. Bara lite enkelt så här
o nu! Hade tråkigt :P Har hosta idag så jag kommer bara vara hemma o Jenny kommer
va här som vanligt :) Eftersom det är fyrhjulingsdagen idag åker vi kanske lite fyrhjuling
fast jag vet inte om det verkligen fanns bensin! Men om det finns det åker vi! tror jag..
Imorgon är det ju skola då o vi har lång dag..Det är hemskt! Vi går till 20 över 2
Sen vet jag inte vad jag gör! Det är typ bara 2 veckor till Sommar lovet nu o man känner
att man är nära! Det kommer bli så sjukt bäst! Kompisar,värmen,stranden,jag vet inte vad!
Aja..Nu ska jag skicka bilden till Vanessa <3 Puss!

Kommentarer
Postat av: Anyone

Kan du ha en tävling?

Man får tävla om en redigerad bild

typ fast det kan bli många ? <3 typ

tror du vet vad jag menar kanske haha

2012-06-03 @ 10:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0