Fyrhjulingsdagen

Heej! SItter i mitt rum just nu..Vet inte..men ska snart bli
social! Ja
Men iallafall,efter mitt senaste blogginlägg gick jag o Jenny
o några mer ut o åkte fyrhjuling ;D Det var AWESOME!
Sen spelade vi Xbox,satt vid datan o hade kul!
Vid 3 åkte vi till det där tivolit o kollade lite..Och sen klockan 6 var det ju
Rix fm festival men då var jag för förkyld så vi åkte hem :'( SÄMSTA!
Så hej alla som har varit där hoppas ni haft sjukt tråkigt!Synd att det inte regnar
på er! Som tur är så är inte Jenny heller där XD HAHA LOOSERS! JAG ÄR INTE
ENSAM! Hämnden är ljuv än så länge..(Stavniiiing)
Nu ska jag fortsätta min kväll här..
PS. Glöm inte att det är fyrhjulingsdagen imon!! Passa på att åka mycket om du har tillgång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0