Fångad av en stormvind

Heeej! Har ätit nu för jag var så sjukt hungrig! Jag undrar..Om ni skulle kunna länka
mig? Alla som kollar in här,LÄNKA MEEEEEEEEEEJ! I know im damp..
Är lite ugly idag så jag vill inte visa mig på bild typ men jag kommer typ fota mig själv
sen o typ fota allt jag ser! Värsta blomkruka o bananer och täcken och allt! Men vettefan..
Ska städa mitt rum snart..Asså göra det helt underbart o fint! Känslan är så härlig när rummet
är fint! Ska maila till en människa nu tror jag..Hon heter Anna Dahlström och det heter hennes
blogg också! fAKTIST!
Jag har gjort mitt annsikte vackert nu! Fan asså nej jag skojar ser muppad ut !? :( Rädda mej
Aja! Vilket inlägg detta blev..Kramis alla underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0