Adelphes

Hej <3 Förlåt så jättemycket för dålig update! Men de e så att jag o Jenny har
startat en blogg,och där kommer jag blogga mer! Men i veckan kommer jag blogga
här hela tiden! Sen när vi får våran design så blir det mycket bloggning där ;)
Adelphes.blogg.se heter bloggen! Drivs av mej o Jenny! Bästa bloggen ever,denna mest..!
Aja..idag vet jag inte vad jag ska göra..Tror att jag är med nån! Men kanske lite senare
isåfall..Självklart kommer jag va med Jenny idag för alla dagar är vi! HIhihi
Sitter i min säng o typ..Vet inte? Jag är värsta lamen..Lamen? WTF? Lam? Eller va? HAHA XD
Nej men jag sitter o..Nej jag skojar bara..Ni märker att min dag kommer gå åt skogen? Ja!
Aja nu ska jag hjälpa min syrra med hennes data..Puss! <3
Kommer bild sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0