♥Go Girl♥

Hej älsklingar! Har bloggat imorse och idag men inläggen kommer inte upp!
Hoppas detta kommer upp nu! Iallafall..
Har fått tag på EN biljett till mitt hjärta! :) 1500 gav jag..Det är dyrt!
Men måste nu bara hitta till Ella och Mamma! Men det fixar sig!
Har helt och hållet glömt att berätta om att jag åker till
Göteborg på måndag! Liseberg,bor på hotell och shopping!
Så det blir ingen bloggning då! Gör tidinställda och ber nån
gästblogga! Men ni står ut! Hoppas ni kollar mitt videoinlägg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lisseberg!!! Whooooo Jaag älskar Lisseberg :DDD Du är sååå söt Tilda! Vet du det och din blogg är sååå fiiin! I LOVE LISSEBERG OCH TILDAS BLOGG! whoohooo

2012-07-08 @ 12:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0